مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-15اقتصادي

مراحل پیچیده اخذ مجوز کسب و کار، مبدا فساد است/ امضاهای طلایی حذف شود


مراحل پیچیده ای در اخذ مجوزهای کسب و کار دست و پای فعالان اقتصادی را می بندد، مبدأ فرآیندهای ناسالم و فسادآلود در اقتصاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهرف در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه( 24 شهریور) سید احسان خاندوزی در دفاع از کلیات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار گفت: موضع رسمی وزارت اقتصاد دفاع از طرح تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار است.

وزیر اقتصاد افزود: در سال مانع زدایی از تولید، تصویب این طرح، یکی از پیام های خوش به مردم و فعالان اقتصادی قابل مخابره از ساختمان بهارستان است و بخش زیادی از فعالان اقتصادی منتظر گشایش و باز کردن قل و زنجیر از پایشان هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: در رتبه بندی موانع کسب و کار یا سهولت کسب و کار از 10 شاخص موجود یکی از بدترین شاخص های ارزیابی اقتصاد ایران مربوط به شروع کسب و کار است، متاسفانه ایران در دشواری شروع فعالیت اقتصادی، دارای رتبه 178 در دنیا است.

که این امر موجب دشواری شروع فعالیت اقتصادی و کسب مجوزها است.

مراحل پیچیده ای در اخذ مجوزهای کسب و کار دست و پای فعالان اقتصادی را می بندد وانگیزه تولید را از فعالان می گیرد که مبدأ فرآیندهای ناسالم و فسادآلود در اقتصاد است.

خاندوزی تصریح کرد: اگر امروز دولت و مجلس با همراهی یکدیگر به دنبال این باشند که تولید اقتصادی را به عنوان یک شاه کلید معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل پیچیده اخذ مجوز کسب و کار، مبدا فساد است/ امضاهای طلایی حذف شود

مراحل پیچیده اخذ مجوز کسب و کار، مبدا فساد است/ امضاهای طلایی حذف شود