مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-15سياسي

باید با کاسبان دریافت مجوز برخورد شود


نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از افراد مجوز دریافت می کنند اما مجوزها را می فروشند که باید جلوی این فراد را که کاسبی می کنند بگیریم.

- ، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 24 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار،گفت: برخی از افراد مدام در حال دریافت مجوز هستند و این مجوزها را می فروشند که ما باید راه این نوع رفتارها را ببندیم.

وی افزود: ما باید فضای تاریک خانه ها را از بین ببریم چرا که زمانی تاریک خانه ایجاد می شود و شفاف سازی وجود ندارد، شاهد تخلفاتی هستیم و ما باید جلوی افرادی را که با مجوز گرفتن کاسبی می کنند، بگیریم.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: برخی از افراد در اتاق تاریک می روند و برای خودشان مجوز می گیرند و باید شفاف سازی و روشن شود که هر فردی چند مجوز دریافت کرده و از آن مجوزها چه استفاده هایی داشته است.

پژمانفر تأکید کرد: درباره موضوع فروش نفت ما گفتیم که نفت در بورس به فروش برسد که وزیر گذشته یک اتاق تاریک برای فروش نفت ایجاد کرد و نفت را 12 دلار زیر قیمت به فروش رساندند.

وی بیان کرد: همچنین بنده از طریق کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به یکی از موسسات و مجموعه های رسمی نامه زدم تا حقوق های خود را اعلام کنند که آنان در پاسخ به نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با کاسبان دریافت مجوز برخورد شود

باید با کاسبان دریافت مجوز برخورد شود