مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-15اقتصادي

ماه مهر دیگر بوی مدرسه ندارد/ رکود بازار لوازم التحریر در سایه کرونا


کرونای ناخوانده بعد از دو سال آنچنان همه جوانب زندگی فردی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده که دیگر در آستانه ماه مهر شوق نشستن پشت نیمکت های مدرسه را نمی بینیم.

- ایسنا/گیلان کرونای ناخوانده بعد از دو سال آنچنان همه جوانب زندگی فردی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده که دیگر در آستانه ماه مهر شوق نشستن پشت نیمکت های مدرسه را نمی بینیم.

هر سال اواخر شهریور که می شود یاد ترانه باز آمد بوی ماه مهر/ ماه مدرسه همه ما را هوایی می کند و دانش آموزان را هم در تکاپوی تدارک و تهیه لوازم درس و مشق می کند تا هر چه زودتر پشت نیمکت مدرسه بنشینند.

بوی کیف، کفش، مداد مشکی و مدادهای گلی، بوی پاک های رنگ و وارنگ و بسته های کوچک و بزرگ مداد رنگی شهریور را رنگین کمانی می کرد و هر خانواده ای که دانش آموز داشت در حال نونوار کردن تجهیزات تحصیل بود.

از زمانی که کرونا ناخوانده وارد زندگی ما شد و همه را در بهت و نگرانی فرو برد، شاید کمتر کسی فکر می کرد که ماه مهر بوی مداد رنگی و پاک کن و کیف و کفش مدرسه ندهد و در عوض خانواده ها و دانش آموزان در تلاش برای تهیه تبلت و اینترنت برای ادامه تحصیل باشند.

رکود بازار خرید مدادها و پاک کن ها آنقدر زیاد بود که صدای صنف لوازم التحریر هم درآمده و حتی تعدادی از شاغلین این صنف از ادامه فعالیت منصرف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه مهر دیگر بوی مدرسه ندارد/ رکود بازار لوازم التحریر در سایه کرونا

ماه مهر دیگر بوی مدرسه ندارد/ رکود بازار لوازم التحریر در سایه کرونا