مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-15دانش

آموزش مجازی در برخی دروس نتوانسته جای آموزش حضوری را بگیرد


معاون آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: آموزش مجازی در دروس کارگاهی و آزمایشگاهی نتوانسته جای آموزش حضوری را بگیرد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: آموزش مجازی در دروس کارگاهی و آزمایشگاهی نتوانسته جای آموزش حضوری را بگیرد.

دکتر محمود حشمتی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به گذشت چند ترم از آغاز آموزش های مجازی در دانشگاه ها در پی شیوع کرونا، اظهارکرد: با شیوع کرونا و پیش بینی هایی که درخصوص تدوام این بیماری می شد، همانند سایر دانشگاه های کشور آموزش های مجازی را از اواخر سال 1398 شروع کردیم.

وی افزود: باتوجه به ناشناخته بودن این نوع از آموزش ها در همان ابتدا با برگزاری دوره های آموزشی آگاهی بخشی لازم را به اساتید دادیم و الزامات آموزش مجازی برایشان توضیح داده شد.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه اضافه کرد: در برگزاری دوره ها برای اساتید نحوه آماده سازی مطالب درسی، نحوه ارزیابی دانشجویان، نحوه تعریف آزمون ها و نحوه سوالات طی مدت دو تا سه ماه به آنها آموزش داده شد.

وی با بیان اینکه آموزش مجازی در شروع راه باچالش هایی مواجه بود که اکنون کمتر شده، گفت: با این وجود این نوع از آموزش نتوانسته در دروس کارگاهی و آزمایشگاهی جای آموزش حضوری را بگیرد، چراکه ماهیت این نوع از دروس الزام به حضور در کارگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی در برخی دروس نتوانسته جای آموزش حضوری را بگیرد

آموزش مجازی در برخی دروس نتوانسته جای آموزش حضوری را بگیرد