مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-15اقتصادي

اگر تسویه نکنید از تحویل مسکن مهر خبری نیست!


طرح مسکن مهر که قرار بود امیدی برای خانه دار شدن اقشار کم درآمد باشد در استان البرز نیز همانند سایر استان های کشور در سایه بی تدبیری دولت قبل یا هنوز به سرانجام نرسیده یا با مشکلات فراوانی روبروست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، طرح مسکن مهر  برای تامین مسکن اقشار کم درآمد توسط دولت نهم در دهه 80 ارائه شد و قرار بود سالانه یک میلیون و پانصد هزار واحد مسکونی به مردم تحویل شود.

اما متاسفانه در سال های اخیر این طرح جدی گرفته نشد و هنوز بسیاری از این واحدهای مسکونی تحویل نشده و بی تدبیری دولت در اجرای طرح مسکن مهر، پس از گذشت 16_17 سال  متقاضیان را از خانه دار شدن ناامید کرده است.

حالا با تغییر دولت و توجه دوباره به طرح مسکن مهر، قرار است این واحدهای مسکونی در اسرع وقت آماده و به متقاضیان تحویل شود.

اما رقم های اعلام شده که سقف آن حدود 190 میلیون تومان است، با خرج سرسام آور این روزها و درآمدِ کمِ اقشار ضعیف، همخوانی ندارد.

  محمدرضا صفایی فر معاون مسکن  و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان البدز در این خصوص توضیحاتی ارائه داد؛  متقاضیان پول ندادند؛ پروژه های مسکن مهر خوابید  این مقام مسؤول عدم همکاری متقاضیان و پرداخت نکردن اقساط  را یکی از مهمترین دلایل آماده نشدن برخی پروژه های مسکن مهر اعلام کرد و افزود: هزینه اجرای طرح مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر تسویه نکنید از تحویل مسکن مهر خبری نیست!

اگر تسویه نکنید از تحویل مسکن مهر خبری نیست!