مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-15اجتماعي

اعتقاد و باور لازمه تحقق سند تحول آموزش وپرورش است


تنها راه اجرای سند تحول آموزش وپرورش، اعتقاد و باور جدی مقامات، پذیرفتن و عملیاتی کردن نیروهای بدنه آموزش پرورش است.

- با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش وپرورش اظهار کرد: سند تحول از سال 90 تصویب و به مرحله اجرایی رسید اما تاکنون کمتر از ده درصد این سند آن هم در حوزه های تبیین، گفتمان سمیناری، جلسات توجیهی وکارگروه های تبلیغی اجرایی شده است.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه ده سال از ابلاغ سند تحول گذشته است اذعان کرد: دربند سوم فصل ششم سند تحول به فرایند طراحی، تدوین و اجرای زیر نظام های سند تحول اشاره شده است که شامل برنامه درسی، تربیت معلم و تأمین منابع انسانی، راهبری و مدیریت مالی، تأمین فضا و تجهیزات و پژوهش و ارزشیابی است.

وی ادامه داد: در این بند تأکید شده که لازم است این مسائل در مدت زمان یک ساله زیر نظر نظام تدوین و تصویب شود، در نتیجه این سند باید در سال 92 تدوین و تصویب می شد اما هیچ اقدامی به صورت عملیاتی در این امر صورت نگرفته است.

این کارشناس تصریح کرد: لازم است وزارتخانه و فراتر از آن دولت به سند تحول باور داشته و افرادی در این حوزه فعالیت کنند که سند تحول را با تمام وجود باور داشته باشند تا مطابق فرموده رهبری معظم اصلاحات و تغییراتی در سند انجام شود یا به تعبیر دیگر سند برای تحقق در تمام ابعاد به روز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقاد و باور لازمه تحقق سند تحول آموزش وپرورش است

اعتقاد و باور لازمه تحقق سند تحول آموزش وپرورش است