مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-14اجتماعي

دفع غیراصولی زباله های ییلاقات تفت در استان یزد


برخی مناطق و دشت های زیبای شهرستان ییلاقی تفت در استان یزد به علت قصور و بی تدبیری متولیان در دفع اصولی پسماندهای روستاهای این منطقه به زباله دانی تبدیل شده است.

- شهرستان تفت یکی از شهرستان های ییلاقی و معروف به باغشهر استان یزد معروف است که جمعیت نسبتاً قابل توجهی نیز در آن ساکن هستند ولی علاوه بر اهالی، گردشگران زیادی نیز از داخل و خارج از استان، تعطیلات خود را در این شهرستان زیبا می گذارند به طوری که همواره جمعیت این شهرستان در ایام تعطیل خیلی بیشتر از معمول است.

یکی از مشکلات ایجاد شده ناشی از حجم بالای سفر به این شهرستان که در نزدیکی مرکز استان نیز واقع شده، تولید بالای زباله و مشکلات دفع پسماندهای آن است به طوری که طی سالیان گذشته تاکنون همیشه مردم منطقه را با مشکلاتی مواجه کرده است.

تصاویر زیر مربوط به یکی از مناطق کوهستانی این شهرستان واقع در مسیر ییلاقات دهستان شیرکوه(ده بالا و طزرجان) است که به گفته برخی از مردم محلی، متولیان دفع زباله ها از برخی روستاهای این شهرستان زباله های خود را به این منطقه آورده و در این دشت زیبا رها می کنند.

وضعیت نگران کننده دفع غیراصولی زباله در برخی مناطق شهرستان تفت که یکی از حوزه های مهم آبریز استان نیز بشمار می آید، ضرورت تدبیر جدی و مدیریت این مسئله از سوی متولیان را دوچندان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع غیراصولی زباله های ییلاقات تفت در استان یزد

دفع غیراصولی زباله های ییلاقات تفت در استان یزد