مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-14سياسي

اهتمام ویژه کانون وکلا به حقوق شهروندی/ارائه خدمات رایگان به افراد بی بضاعت


مدیر داخلی کانون وکلای دادگستری استان یزد ضمن تشریح دستاوردهای این نهاد، یکی از وظایف و ارکان فعالیتی کانون در راستای مسئولیت اجتماعی خود را ارائه خدمات آموزش شهروندی و وکالتی رایگان به افراد بی بضاعت جامعه خواند.

- ایسنا/یزد مدیر داخلی کانون وکلای دادگستری استان یزد ضمن تشریح دستاوردهای این نهاد، یکی از وظایف و ارکان فعالیتی کانون در راستای مسئولیت اجتماعی خود را ارائه خدمات آموزش شهروندی و وکالتی رایگان به افراد بی بضاعت جامعه خواند.

وکیل امیرحسین کاظمی در گفت وگو با ایسنا پیرامون اقدامات و دستاوردهای کانون وکلای دادگستری استان یزد از ابتدای شکل گیری تاکنون اظهار کرد: کانون وکلای دادگستری استان یزد در سال 1395 بر اساس ماده یک لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری به واسطه رسیدن تعداد وکلای حوزه قضایی استان به بیش از 60 نفر تشکیل شد.

وی افزود: بر این اساس هیاتی تحت عنوان مجمع عمومی در 30 اردیبهشت ماه سال 95 برای انتخاب هیات مدیره کانون شکل گرفت و از میان 19 نفر از علاقمندان به فعالیت های صنفی این حوزه که نامزد تصدی هیات مدیره بودند، در نهایت هشت نفر شامل پنج عضو اصلی و سه عضو علی البدل به مدت دو سال انتخاب شدند.

کاظمی با اشاره به برگزاری دومین انتخابات هیات مدیره کانون در تاریخ 20 اردیبهشت ماه 97 به صورت الکترونیک بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه کانون وکلا به حقوق شهروندی/ارائه خدمات رایگان به افراد بی بضاعت

اهتمام ویژه کانون وکلا به حقوق شهروندی/ارائه خدمات رایگان به افراد بی بضاعت