مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 02:002021-09-14اقتصادي

ر فع مشکل بدهی شرکت های ایرانی به فرودگاه نجف/ هما پروازهای اربعین را انجام می دهد


مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: پیگیری ها از مسوولان فرودگاه نجف برای رفع موقت مشکل بدهی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شد و این شرکت دولتی نیز در پروازهای اربعین مشارکت می کند.

- حسن خوشخو در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران کماکان به دلیل بدهی به فرودگاه خصوصی نجف، امکان فرود در فرودگاه نجف را ندارد؟ اظهار داشت: در حال حاضر سه شرکت هواپیمایی ایرانی به فرودگاه نجف بدهی دارند که این بدهی ها از گذشته تاکنون جمع شده است.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه نجف کاملا خصوصی است، اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به آنکه سفرهای اربعین را پیشِ رو داریم، در این باره مذاکراتی با مسوولان فرودگاه نجف انجام داد.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی ادامه داد: پیش بینی می کنیم مشکلات این سه شرکت هواپیمایی تا یکی دو روز آینده رفع شود و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و دو شرکت دیگر امکان پرواز به فرودگاه نجف را داشته باشند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پیش از این یک منبع آگاه در این باره به فارس گفته بود: به دلیل بدهی سنگین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه نجف، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ر فع مشکل بدهی شرکت های ایرانی به فرودگاه نجف/ هما پروازهای اربعین را انجام می دهد

ر فع مشکل بدهی شرکت های ایرانی به فرودگاه نجف/ هما پروازهای اربعین را انجام می دهد