مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 18:002021-09-14سياسي

ضرورت آمادگی دستگاه های متولی برای بازگشایی مدارس و مراکز دانشگاهی


دستگاه های فرهنگی و آموزشی آمادگی لازم را برای بازگشایی مدارس و مراکز دانشگاهی متناسب باسیاست ها، دستورالعمل ها و شیوه نامه های ابلاغی در شرایط کرونایی داشته باشند.

- ایسنا/لرستان فرماندار خرم آباد گفت: دستگاه های فرهنگی و آموزشی آمادگی لازم را برای بازگشایی مدارس و مراکز دانشگاهی متناسب باسیاست ها، دستورالعمل ها و شیوه نامه های ابلاغی در شرایط کرونایی داشته باشند.

جعفر طولابی در شورای اداری خرم آباد که امروز 23 شهریورماه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم که یاد و خاطره همه شهدا، ایثارگری رزمندگان و جانبازان سرافراز برای عزت آفرینی ایران اسلامی را گرامی می داریم.

وی دوران دفاع مقدس را بهترین و زیباترین قطعه تاریخی ایران عنوان و خاطرنشان کرد: این افتخارآفرینی ناشی از خلق صحنه های زیبایی است که ملت غیور ایران در برابر دشمنان و استکبار جهانی در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان داد و در نهایت پیروزی را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

فرماندار خرم آباد، هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای بیان رشادت های رزمندگان استان بیان کرد و افزود: انتظار می رود مدیران نسبت به نصب بنرهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محیط اداری اقدام کنند، همچنین فضاسازی و تبلیغات شهری توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آمادگی دستگاه های متولی برای بازگشایی مدارس و مراکز دانشگاهی

ضرورت آمادگی دستگاه های متولی برای بازگشایی مدارس و مراکز دانشگاهی