مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 17:502021-09-14اجتماعي

راه اندازی 106 مرکز مثبت زندگی در لرستان


مدیرکل بهزیستی لرستان از شناسایی و ساماندهی 588 کودک کار در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 106 مرکز مثبت زندگی در استان ارائه خدمت می دهند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان از شناسایی و ساماندهی 588 کودک کار در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 106 مرکز مثبت زندگی در استان ارائه خدمت می دهند.

کرم یاری امروز 23 شهریورماه، با اشاره به راه اندازی مراکز مثبت زندگی، اظهار کرد: این مراکز در محلات مختلف و به فراخور نیاز جمعیتی آن منطقه راه اندازی می شوند این در حالی است که در حال حاضر 106 مرکز مثبت زندگی در لرستان فعالیت دارند.

وی از شناسایی و ساماندهی 588 کودک کار در لرستان خبر داد و با یادآوری اینکه طرح حمایت از کودکان کار و خیابانی از اواسط سال گذشته آغاز شد، ادامه داد: در طرح ساماندهی کودکان کار، اقداماتی از جمله حمایت های روانی از کودکان، حمایت های مادی و معیشتی، خدمات آموزش و ایجاد اشتغال برای یکی از اعضای خانواده که منجر به توانمندی کودک و خانواده آن ها شود، انجام می شود.

یاری با اشاره به اینکه براساس قوانین، متولی اصلی ساماندهی کودکان کار، سازمان بهزیستی است و در این مسیر دستگاه های مختلف از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری همیار این سازمان هستند، تصریح کرد: برای 250 کودک کار در لرستان یارانه برقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 106 مرکز مثبت زندگی در لرستان

راه اندازی 106 مرکز مثبت زندگی در لرستان