مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-14ورزشي

خاطره دویدن وزیر ورزش با تیشه گران در دیدار با ورزشکاران ناشنوا


سال 1364 در سقز همراه تیشه گران می دویدیم، وی به عنوان یک دوست همیشه از اتفاقات ورزش ناشنوایان و از کمبود اعتبارات این بخش به من گزارش می داد.

- وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از فدراسیون ناشنوایان گفت: به عنوان خادم ورزش برای جامعه ناشنوایان کم نخواهم گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، حمید سجادی در این مراسم گفت: من 23 سال در دانشکده تربیت بدنی تدریس می کردم که یکی از دروس تدریس من ورزش جانبازان و معلولان و معلولیت های حسی همچون ناشنوایان بود که یکی از سخت ترین نوع ارتباط برقراری رابطه با ورزشکاران ناشنوا است.

وی افزود: از سال 1364 در سقز همراه تیشه گران می دویدیم، وی به عنوان یک دوست همیشه از اتفاقات ورزش ناشنوایان و از کمبود اعتبارات این بخش به من گزارش می داد.

به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش این قول را می دهم از هیچ تلاشی برای جامعه ناشنوایان کوتاهی نخواهم کرد.

سجادی اضافه کرد: بعد از پایان دوران قهرمانی زندگی عادی شما شروع می شود که من به عنوان خادم ورزش این قول را می دهم که از الان به فکر آینده شما هستم.

می دانم که داشتن یک مکان در شهر تهران برای ناشنوایان کافی نیست و باید تلاش مضاعفی برای این قشر جامعه انجام داد تا از 28 هزار مکان ورزشی که به قول علی نژاد در کشور وجود دارد در اختیار ورزشکاران ناشنوا نیز قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره دویدن وزیر ورزش با تیشه گران در دیدار با ورزشکاران ناشنوا

خاطره دویدن وزیر ورزش با تیشه گران در دیدار با ورزشکاران ناشنوا