مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-14سياسي

توسعه بقعه فاطمه اخری (س) در رشت/بقعه خواهر امام نیازمند حمایت دولت است


در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهر رشت به عزم جدی به منظور توسعه بقعه فاطمه اخری سلام الله و متعاقب آن جذب گردشگر با محوریت مذهبی در رشت تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نادر حسینی امشب در پنجمین جلسه این کمیسیون در ساختمان جلسات شورا با تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: توسعه حرم فاطمه اخری سلام الله علی ها در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی شورا با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان بررسی می شود.

  رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه یکی از افتخارات شهر رشت وجود بقعه متبرکه حضرت فاطمه اخری (س) است، افزود: این بقعه متبرکه باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و می توانیم با این ظرفیت، رشت را به قطب گردشگری مذهبی تبدیل کنیم.

  غربت بقعه فاطمه اخری (س) رشت عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بقعه مبارکه حضرت فاطمه اخری سلام الله علی ها مظلوم واقع شده است، اظهار کرد: دخل و خرج این بقعه مطهره با یکدیگر همخوانی ندارد و بنده سالهاست که در آن محله ساکن هستم و متاسفانه این بقعه متبرکه روز به روز در غربت بیشتری فرو می رود.

  محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه نگاه حمایتی دولتی تا پیش از این نسبت به این بقعه مبارکه وجود نداشت، افزود: متاسفانه تا پیش از این نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بقعه فاطمه اخری (س) در رشت/بقعه خواهر امام نیازمند حمایت دولت است

توسعه بقعه فاطمه اخری (س) در رشت/بقعه خواهر امام نیازمند حمایت دولت است