مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-14اقتصادي

قرارداد احداث کارخانجات تولید کاتد مس در مجتمع مس سونگون امضا شد


قرارداد احداث کارخانجات تولید کاتد مس در مجتمع مس سونگون ورزقان با سرمایه گذاری 8 هزار میلیارد تومانی امضا شد.

- ، قرارداد احداث کارخانجات تولید کاتد مس در مجتمع مس سونگون ورزقان امروز سه شنبه به ارزش هشت هزار میلیارد تومان با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل این مجتمع امضا شد.

این قرارداد میان شرکت ملی مس ایران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) امضا شد و با اجرای آن برای 500 نفر به طور مستقیم و سه هزار نفر به طور غیرمستقیم شغل ایجاد می کند.

با بهره برداری از این پروژه سالانه 100 هزار تن مس کاتدی در مجتمع مس سونگون تولید می شود که قابلیت افزایش تا 200 هزار تن را نیز خواهد داشت.

این طرح همچنین شامل زیرمجموعه های کارخانه ذوب مس به ظرفیت سالانه 120 هزار تن مس آن دی، کارخانه پالایش به ظرفیت 100 هزار تن، اسید سولفوریک به ظرفیت 400 هزار تن و فلوتاسیون به ظرفیت 900 تن در روز است.

میزان سرمایه گذاری در این پروژه بیش از 8 هزار میلیارد تومان است که با مجموع پروژه های در دست احداث به 24 هزار میلیارد تومان رسیده و تا پایان سال به 35 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

امروز بعد از 20 سال شاهد یک لحظه تاریخی هستیم محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در آیین عقد قرارداد احداث مجموعه کارخانجات تولید کاتد مس در مجتمع مس سونگون، اظهار داشت: در سایه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد احداث کارخانجات تولید کاتد مس در مجتمع مس سونگون امضا شد

قرارداد احداث کارخانجات تولید کاتد مس در مجتمع مس سونگون امضا شد