مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-14اقتصادي

ارائه تسهیلات برای توسعه کشت های گلخانه ای ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اعطای تسهیلات برای توسعه کشت های گلخانه ای با توجه به نقش آن ها در کاهش مصرف سموم در تولید محصولات غذایی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رئوفی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه سلامت و خانواده استان با تاکید به نظارت بر استفاده از سموم در قطب های کشاورزی استان، عنوان کرد: با توجه به آثار مخربی که استفاده گسترده سموم در مزارع کشاورزی بر سلامت کشاورزان و مردم دارد ضروری است جهاد کشاورزی با همکاری سایر دستگاه های اجرایی ذیربط از جمله دانشگاه علوم پزشکی و استاندارد بر این مهم نظارت کنند.

وی افزود: رشد سرسامارو هزینه های کشاورزی و نبود بازار فروش مناسب، کشاورزان را ناچار به خرید سموم ارزان قیمت کرده و کشاورزی سنتی نیز بر افزایش استفاده از سموم در مزارع افزوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به نقش کشت های گلخانه ای در کاهش استفاده از انواع سموم کشاورزی، تصریح کرد: مطالعات علمی نقش کشت های گلخانه ای را در کاهش چشمگیر استفاده از سموم کشاورزی و تولید محصولات سالم و ارگانیک تایید کرده است.

رئوفی در همین خصوص، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهم کشت های گلخانه ای در کاهش مصرف سموم کشاورزی توسعه این نوع کشت در هرمزگان برای کاهش استفاده از سموم، کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات برای توسعه کشت های گلخانه ای ضروری است

ارائه تسهیلات برای توسعه کشت های گلخانه ای ضروری است