مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 13:552021-09-14اجتماعي

مقدمات لازم برای برگزاری حضوری مدارس هشترود انجام شده است


مدیر آموزش و پرورش شهرستان هشترود از بازگشت 9 هزار دانش آموز به مدارس این شهرستان خبرداد و گفت: مقدمات لازم برای برگزاری حضوری مدارس انجام شده است.

- خبرنگار مهر گفت: بیش از 9 هزار دانش آموز هشترودی با ورود به مدارس آغازگر جشنی ملی تعلیم و تربیت در سال تحصیلی 1401-1400 هستند.

اقدمی پیرامون بازگشایی مدارس گفت: برنامه ریزی در خصوص بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید انجام شده و در این منطقه با بیش از 9 هزار دانش آموز، ثبت نام و ثبت کتب درسی اکثر دانش آموزان انجام و ثبت مشخصات دانش آموزی در سامانه مربوطه نیز در حال اتمام است.

مدیر آموزش و پرورش هشترود با بیان اینکه دانش آموزان هشترودی با ورود به مدارس در آستانه بازگشایی مدارس آغازگر جشنی ملی در حوزه تعلیم و تربیت بوده و عامل بازگشت شادی و نشاط به جامعه خواهند بود، در تشریح برنامه های بازگشایی مدارس در این شهرستان گفت: ستاد پروژه مهر در آموزش و پرورش شهرستان، تشکیل و اعضای ستاد مشخص شده اند و کمیته های ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تأیید صلاحیت، نظارت و ارزیابی و کمیته انتصابات با برگزاری جلساتی پیگیر موضوعات مربوطه هستند.

مدیر آموزش و پرورش هشترود در تشریح فعالیت های کمیته تعمیر و تجهیز پروژه مهر نیز افزود: در این زمینه اقدامات متنوعی انجام شده که انتقال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات لازم برای برگزاری حضوری مدارس هشترود انجام شده است

مقدمات لازم برای برگزاری حضوری مدارس هشترود انجام شده است