مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 13:402021-09-14سياسي

عوام فریبی برخی از اعضای شورای شهر خرم آباد در اولین ماه کاری


در حالی که برخی از اعضای شورای شهر خرم آباد پیش از این اعلام کرده بودند از تحویل گرفتن خودروهای شهرداری خودداری خواهند کرد، اما پیگیری های خبرنگار فارس حاکی از آن است که این وعده اعضای شورا صرفا تبلیغ و نوعی عوام فریبی بوده است.

- خبرگزاری فارس لرستان؛ برخی از اعضای شورای شهر خرم آباد در دوره ششم در بدو آغاز فعالین شورا اعلام کرده بودند که به خاطر صیانت از اموال عمومی و در راستا جلوگیری از هزینه تراشی از تحویل گرفتن خودروهای شورا و شهرداری که از اموال بیت المال محسوب می شوند خودداری خواهند کرد.

در روزهای نخست فعالیت شورای شهر این خبر توسط برخی از اعضای شورا در بوق و کرنا زده شد که اتفاقا با استقبال مردم نیز همراه بود.

حال اما با گذشت تنها چند هفته از آغاز فعالیت شورا پیگیری های خبرنگار فارس حاکی از آن است که موضوع تحویل نگرفتن خودرو توسط اعصای شورای شهر صرفا یک بازی رسانه ای بوده و در عمل خلاف این موضوع را شاهد هستیم.

پیگیری ها حاکی از آن است که اعضای شورا بالاخص آنهایی که چنین خبری را اعلام کرده بودند خودروی سازمانی دریافت کرده اند و علاوه بر آن، برخی از این عزیزان راننده شخصی نیز بکارگیری کرده اند.

از آنجایی که انتظار مردم از شورای شهر شفافیت در عمل و رفتار است انتظار می رود از مطرح کردن این نوع مباحث که به اعتماد عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوام فریبی برخی از اعضای شورای شهر خرم آباد در اولین ماه کاری

عوام فریبی برخی از اعضای شورای شهر خرم آباد در اولین ماه کاری