مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 13:402021-09-14سياسي

تشکیل کارگروه معماری ایرانی اسلامی در خراسان شمالی


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به تشکیل کارگروه معماری ایرانی اسلامی با همکاری این اداره کل از برگزاری نخستین جلسه این کارگروه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، علی مستوفیان صبح امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: کارگروه معماری ایرانی اسلامی که با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان فعال شده، اعضای آن متشکل از اساتید دانشگاه، شاغلان و مهندسان فعال در دستگاه های دولتی و نهادهای اجرایی است.

وی گفت: هم افزایی با دستگاه ها و نهادهای اجرایی و علمی برای احیای فرهنگ معماری اصیل ایرانی-اسلامی از اهداف تشکیل این کارگروه است و بر اساس وظایف خود، آمادگی هرگونه همکاری با دستگاه ها و نهادهای اجرایی و علمی را داریم تا بتوانیم بیش ازپیش فرهنگ معماری و شهرسازی اسلامی را در بطن جامعه احیا کنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، با اشاره به وضعیت نابسامان نمای ساختمان های مسکونی شهر که بر تعدادشان افزوده می شود و نیز ساختارهای نا متجانس از نماهای رومی و یونانی و.

در این ساختمان ها، تصریح کرد: با تعامل جامعه بسیج مهندسین تصمیم گرفته شد تا با راه اندازی کارگروه معماری ایرانی اسلامی اصلاحاتی در این زمینه انجام و الگوی مناسبی به دستگاه های ذی ربط ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه معماری ایرانی اسلامی در خراسان شمالی

تشکیل کارگروه معماری ایرانی اسلامی در خراسان شمالی