مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-14اجتماعي

اعزام 60 هزار زائر به مراسم اربعین


معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به اینکه اعزام 60 هزار زائر به کراسم اربعین قطعی شده است گفت: زائران می توانند از مرز مهران به صورت زمینی بازگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنفی داشته باشند و حتماً واکسن زده باشند و مشخصات خودرو حمل تجهیزات نیز باید اعلام شود لازم به ذکر است که مشخصات خودروها باید 72 یاعت قبل از عبور ثبت شده باشد.

وی عنوان کرد: ثبت نام در سامانه سماح ادامه دارد و سهمیه بندی برای استان ها انجام شده است؛ افراد حتماً باید گواهی واکسن را داشته باشند.

ذوالفقاری بیان کرد: ویزا برای مدت یک ماه اعتبار دارد و به عنوان اربعین صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای اعزام زوار به عراق به صورت زمینی توافقی صورت نگرفته و همه مرزهای زمینی بسته است اما اگر زائران تمایل داشتند در زمان برگشت می توانند از مرز زمینی مهران بازگردند و ما شرایط را برای حل بهبود رفت و آمدشان محیا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از مسیر ایران عبور زوار خارجی ممنوع است گفت: عیور زائران کشورهای همسایه از مرز ایران ممنوع است و این توافقات امروز با نخست وزیر عراق به امضا رسیده و به نظرمی رسد تغییری نخواهد داشت.

با اشاره به محدودیت تردد شبانه نیز گفت: منع تردد شبانه کماکان ادامه دارد، اما کسانی که شبانه برای دریافت واکسن به مراکز شبانه روزی مراجعه کنند طبق هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 60 هزار زائر به مراسم اربعین

اعزام 60 هزار زائر به مراسم اربعین