مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-14اجتماعي

مقدمات تزریق واکسن به دانش آموزان البرزی فراهم شده است


با هماهنگی های انجام شده با وزارت بهداشت مقدمات کار برای تزریق واکسن به دانش آموزان، رانندگان سرویس دانش آموزی و اولیای دانش آموزان فراهم شده است.

- ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: با هماهنگی های انجام شده با وزارت بهداشت مقدمات کار برای تزریق واکسن به دانش آموزان، رانندگان سرویس دانش آموزی و اولیای دانش آموزان فراهم شده است.

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه 23 شهریور در آیین افتتاح متمرکز مجتمع های آموزشی، پرورشی و ورزشی قلم و رازی در کرج که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت، اظهارکرد: افتتاح 25 پروژه آموزشی می تواند یاریگر هرچه بیشتر این حوزه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: محدودیت های اعتباری و مالی برای پیشبرد و توسعه زیر ساخت ها فراوان است اما توجه ویژه دولت سیزدهم به حوزه آموزش و پرورش در ابتدای کار می تواند برای این حوزه نوید بخش باشد.

استاندار البرز با اشاره به زیرساخت های آموزش و پرورش استان ادامه داد: این حوزه نیز مانند سایرحوزه ها متناسب با رشد جمعیت نبوده و باید به آن نگاهی ویژه داشت.

شهبازی در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان گفت: با هماهنگی های انجام شده با وزارت بهداشت مقدمات کار برای تزریق واکسن به دانش آموزان، رانندگان سرویس دانش آموزی و اولیای دانش آموزان فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات تزریق واکسن به دانش آموزان البرزی فراهم شده است

مقدمات تزریق واکسن به دانش آموزان البرزی فراهم شده است