مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 12:402021-09-14اقتصادي

به اصناف وام 16 میلیون تومانی داده می شود + اسامی مشاغل مشمول وام کرونایی


بر اساس مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، فعالان 14 گروه از مشاغل اعم از صنفی و غیر صنفی (شامل 850 زیر رسته) می توانند تا پایان آذر امسال با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.

- اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه دولت به ازای هر یک نفر از کارکنان 14 گروه شغلی تسهیلات 12 تا 16 میلیون تومانی پرداخت می کند، از صنوف مشمول این تسهیلات دعوت به ثبت نام در سامانه کارا کرد.

بر اساس مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، فعالان 14 گروه از مشاغل اعم از صنفی و غیر صنفی (شامل 850 زیر رسته) که در ذیل به آن اشاره خواهد شد، می توانند تا پایان آذر امسال با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.

mcls.

gov.

ir نسبت به ثبت نام تسهیلات 12 درصدی ثبت نام کنند.

فهرست گروه های شغلی مشمول این تسهیلات: 1- مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده اعم از رستوران ها، بوفه ها، طباخی ها، قهوه خانه ها و اغذیه فروشی ها 2- مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مجتمع های جهانگردی و گردشگری، مهمان پذیرها، مهمان سراها، مسافرخانه ها، مراکز بوم گردی، مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی، خدمات بین راهی، موزه ها و زائرسراها 3- حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری اعم از هوایی، جاده ای ریلی و دریایی 4- حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری 5- دفاتر خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اصناف وام 16 میلیون تومانی داده می شود + اسامی مشاغل مشمول وام کرونایی

به اصناف وام 16 میلیون تومانی داده می شود + اسامی مشاغل مشمول وام کرونایی