مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-14سياسي

بررسی مشکلات معیشتی کارگران در شورای عالی کار


تغییر ساختار شورای عالی کار در دولت جدید اتفاق بیفتد تا حق رأی افراد در شورا مساوی باشد و کسانی در شورا حضور پیدا کنند که به مسایل مربوط به حوزه کارگری واقف و آشنا باشند.

- رییس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران اصلاح ترکیب و ساختار شورای عالی کار را خواستار شد و بر ضرورت تشکیل ماهانه جلسات شورای عالی کار برای پرداختن به مشکلات معیشتی کارگران تاکید کرد.

محمدرضا تاجیک در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از درخواست های نمایندگان کارگری این است که هر ماه جلسه شورای عالی کار برگزار شود و مسائل مربوط به حوزه کار و مشکلات کارگری مطرح و حل و فصل شود.

وی ادامه داد: در دولت قبل این اتفاق نیفتاد و این مساله را بارها رسانه ای کردیم.

شاید بتوان گفت که در سال بیش از سه تا چهار جلسه شورا نداشتیم و برای تعیین دستمزد هم همیشه به آخر سال موکول می شد در حالی که این مساله به تعیین دستمزد شایسته برای کارگران کمک نکرده است.

تاجیک افزود:درخواست ما این است که جلسه شورای عالی کار در خصوص بررسی راهکارهای کمک به کارگران و بهبود وضعیت معیشت آنها شکل بگیرد تا بتوانیم گره ای از مشکلات کارگران باز کنیم.

رییس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران اظهار کرد: اگرچه تاکنون چندین جلسه با نمایندگان کارگران تشکیل شده ولی به صورت غیررسمی و جهت آشنایی بوده که امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات معیشتی کارگران در شورای عالی کار

بررسی مشکلات معیشتی کارگران در شورای عالی کار