مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-14اجتماعي

خوابگاه های خراسان شمالی فقط 20 درصد نیاز دانشجویان غیربومی را پاسخ می دهد


رییس دانشگاه معین خراسان شمالی گفت: خوابگاه های دانشجویی خراسان شمالی فقط 20 درصد نیاز دانشجویان غیربومی را پاسخ می دهد.

- دکتر احمد محقر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی دانشگاه های استان، خوابگاه های مجردی و متاهلی است، اظهارکرد: استان با کمبود جدی خوابگاه های مجردی مواجه است و از سوی دیگر خوابگاهی برای افراد متاهل نیز ندارد.

وی تاکید کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا، بیشتر دانشجویان این استان در خوابگاه های استیجاری اقامت داشته اند که با تعطیلی دانشگاه ها، این خوابگاه ها نیز تعطیل شدند.

محقر افزود: متاسفانه طی دو سال گذشته این خوابگاه ها نیز تغییر کاربری داده اند و با بازگشایی مجدد دانشگاه ها به حتم برای تامین خوابگاه ها به شدت دچار مشکل خواهیم شد.

وی ادامه داد: برای تامین خوابگاه ها باید به سراغ بخش خصوصی برویم و از ظرفیت آن ها کمک بگیریم.

رییس دانشگاه معین خراسان شمالی گفت: 28 هزار دانشجو دختر و پسر در 33 مرکز شامل دانشگاه های دولتی، آزاد، غیر انتفاعی، پیام نور، فنی و حرفه ای، جامع علمی و کاربردی و فرهنگیان تحصیل می کنند.

محقر افزود: از مجموع زیر نظام های آموزش عالی این استان چهار دانشگاه دولتی، چهار واحد آزاد اسلامی، پنج مرکز فنی و حرفه ای، هفت مرکز علمی و کاربردی، سه مرکز وابسته به دستگاه های اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه های خراسان شمالی فقط 20 درصد نیاز دانشجویان غیربومی را پاسخ می دهد

خوابگاه های خراسان شمالی فقط 20 درصد نیاز دانشجویان غیربومی را پاسخ می دهد