مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-14اقتصادي

دهکده اقتصاد مقاومتی طرحی نو با بازده اقتصادی بالا


استاندار قم با اشاره به اینکه نمایشگاه دائمی استان قم از پروژه های استراتژیکی است،گفت: دهکده اقتصاد مقاومتی طرحی نو با بازده اقتصادی بالا و جزء پروژه های فرابخشی و چند منظوره است.

- ، بهرام سرمست پیش از ظهر سه شنبه در ششمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با اشاره به وضعیت نمایشگاه دائمی و ویترینی استان قم گفت: با توجه به اهمیت بازده اقتصادی که نمایشگاه دائمی برای استان دارد و اینکه جز پروژه های استراتژیک و مهم استان است به طور مستمر دو معاونت امور عمرانی و اقتصادی استانداری پیگیر وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه بودند تا به موقع و با سرعت پیشرفت کرده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار قم به نمایشگاه ویترینی برای استان قم هم اشاره و ادامه داد: نمایشگاه ویترینی از آن دست طرح های نوآورانه برای پیشبرد تولید در استان است که برای فضای کسب و کار امروز مناسب و اهمیت بسیاری دارد و باید طبق تعهدات شرکت شهرک های صنعتی و اتاق بازرگانی برای پیشرفت و توسعه همکاری، کار فی مابین خود را ادامه دهند.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اقتصاد و دارایی در زمینه وضعیت مولدسازی املاک و دارایی دستگاه های اجرایی در استان قم افزود: اینکه قم رتبه سوم کشور در زمینه مولدسازی را به خود اختصاص داده جای تقدیر است اما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده اقتصاد مقاومتی طرحی نو با بازده اقتصادی بالا

دهکده اقتصاد مقاومتی طرحی نو با بازده اقتصادی بالا