مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-14اقتصادي

مزیت های سیستم گرماتاب، چرا گرماسان انتخاب اول برندها است؟


یکی از مطمئن ترین سیستم های گرمایش سوله، کارخانه، گرمایش سالن های صنعتی و همچنین گرمایش گلخانه ای، استفاده از سیستم های گرمایش تابشی گرماسان می باشد، - یکی از مطمئن ترین سیستم های گرمایش سوله، کارخانه، گرمایش سالن های صنعتی و همچنین گرمایش گلخانه ای، استفاده از سیستم های گرمایش تابشی گرماسان می باشد، که در بازار تحت عنوان گرماتاب شناخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام گرماسان، یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران صنایع مختلف و گلخانه ها، تامین گرمایش سالن های تولیدی و گرمایش گلخانه ها است؛ که هیترهای تابشی لوله ای که به آن ها گرماتاب نیز گفته می شود، بهترین گزینه جهت گرمایش محیط می باشد.

گرماسان ، تولیدکننده انواع مدرن ترین سیستم های گرمایش تابشی لوله ای، گرماتاب، کوره های هوای گرم (بخاری گلخانه)، هیترهای سرامیکی رستورانی، هیتر چتری رستورانی و.

در کشور است که بیش از 15 سال سابقه طراحی و تولید، با نشان استاندارد ملی ایران و همچنین استاندارد CE اروپا را در کارنامه خود دارد.

این شرکت در طول دوره فعالیت خود توانسته حجم عظیمی از نیازمندی های صنایع داخلی و صنعت گلخانه ای کشور را تامین نماید و با عضویت در انجمن ها و اتحادیه های مهندسی و البته با تکیه بر دانش روز دنیا و تخصص مهندسین ایرانی، امروزه بزرگ ترین و با اعتبار تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت های سیستم گرماتاب، چرا گرماسان انتخاب اول برندها است؟

مزیت های سیستم گرماتاب، چرا گرماسان انتخاب اول برندها است؟