مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-14اجتماعي

زیارت از راه دور حرم حضرت رقیه (س) توسط کودکان بیمار در روزهای کرونایی


همزمان با شهادت حضرت رقیه (س) عروسک های زیبایی که از مظلومیت رقیه (س) خبر می دهند، در قالب نذر زیبای عروسک پس از 1400 سال به کودکان بیمارستان امیرکلای بابل اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، چند روزی است که شیعیان ما داغدار دردانه سه ساله امام حسین (ع) حضرت رقیه (س) هستند، همان دختر مظلومی که پس از دیدن سر بریده پدر آنقدر ناله کرد تا به خواب ابدی رفت.

هر ساله روز پنجم ماه صفر مصادف است با روز شهادت حضرت رقیه (س) در خرابه های شام! و داغی دیگر بر دل حضرت زینب (س) و امام زین العابدین (ع)، حال و هوای شهر در این روز غمگین است.

والدینی که فرزند خردسال خود را از دست داده اند خوب درک می کنند به سوگ نشستن طفلی بی گناه چه اندوه بزرگی است، و خانواده هایی که دختر سه ساله دارند به دل داغدار اهل بیت (ع) متوسل شده و عاجزانه درخواست می کنند تا خدا از عمرشان بکاهد و به عمر فرزندان خردسالشان بی افزاید.

هر چه به کرونا که بیش از 18 ماه در کشورمان سایه انداخته مانع از حضور پرشور دل دادگان حسینی در خاک کربلا شده است، از این رو عاشقان اهل بیت (ع) در دل نیت کرده و نذوراتی پیش می فرستند.

 از جالب ترین نذرها در حوالی شهادت حضرت رقیه (س) در سال جاری می توان به نذر عروسک توسط هیات فرهنگی مذهبی محبان الرضا (ع) شهرستان بابل اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت از راه دور حرم حضرت رقیه (س) توسط کودکان بیمار در روزهای کرونایی

زیارت از راه دور حرم حضرت رقیه (س) توسط کودکان بیمار در روزهای کرونایی