مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-14فرهنگي

«ایستوود» در جشنواره ورشو


«ایستوود» به کارگردانی علیرضا رسولی نژاد به بخش مسابقه «روح آزاد»، سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم «ورشو» در کشور لهستان راه یافت.

- ایستوود به کارگردانی علیرضا رسولی نژاد به بخش مسابقه روح آزاد ، سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ورشو در کشور لهستان راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ورشو به صورت آنلاین و فیزیکی از تاریخ 8 تا 17 اکتبر 2021 (16 تا 25 مهر ماه) برگزار خواهد شد و بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستند ایستوود در بخش روح آزاد این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته خواهد شد.

در این بخش فیلم های مستند و داستانی خلاق، مستقل و دارای نوآوری بالای 60 دقیقه از سراسر جهان نمایش داده می شوند و سه داور از کشورهای لهستان، جمهوری چک و بلاروس فیلم ها را داوری می کنند.

جوایز نتپک (شبکه ارتفای سینمای آسیا پاسیفیک) و جایزه ای از سوی تماشاگران به بهترین فیلم ها در این جشنواره اهدا خواهد شد.

ایستوود که پیش از این به بخش مسابقه هجدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند کپنهاک راه یافته بود، داستان فیلمسازی آماتور است که بعد از دیدن عکس شخصی شبیه کلینت ایستوود در یک روزنامه، برای پیدا کردنش راهی سفر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایستوود» در جشنواره ورشو

«ایستوود» در جشنواره ورشو