مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-14اقتصادي

شبکه و روشنایی معابر در فردیس تقویت می شود


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری فردیس گفت: 6 پروژه تقویت شبکه روشنایی با اعتبار 4 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک و دارا یی روستاهای فاقد دهیاری در معابر اولدیت دار فردیس و مشکین دشت اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، بهزاد پرویزی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری فردیس، بعد از ظهر امروز، در نشست بررسی مشکلات حوزه برق در فردیس با اشاره به وجود معابر خاموش در سطح شهرستان بر لزوم همکاری بین شهرداری ها و اداره برق برای روشنایی معابر خاموش تاکید کرد و گفت: روستاهای فاقد دهیاری در فردیس شامل سرحدآباد، سپید دشت و شهرک طالقانی و در مشکین دشت شهرک مهندسی زراعی و خاک شناسی را شامل می شود که 4 میلیارد تومان برای اجرای 6 پروژه تقویت شبکه و روشنایی معابر در این مناطق اختصاص داده شده که  تا پایان سال اجرا می شود.

  به گفته وی پروژه های تقویت شبکه و روشنایی معابر در خیابان  لاله و خیابان اصلی در شهرک سپید دشت و کوچه شهید خاکی فیروز در منطقه سرحدآباد در بخش مرکزی فردیس و بلوارهای جهاد و شهدای ارتش و کنارگذر سردار سلیمانی در مشکین دشت اجرا می شود.

  پرویزی با اشاره به نیاز بسیاری از معابر اصلی و فرعی در فردیس و مشکین دشت به روشنایی، ادامه داد: با توجه به اینکه طبق قانون اداره برق در سطح شهر نمی تواند برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه و روشنایی معابر در فردیس تقویت می شود

شبکه و روشنایی معابر در فردیس تقویت می شود