مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-14بين الملل

هشدار به رژیم صهیونیستی پیش از آغاز «نبرد بزرگ» در زندان ها


جنبش فلسطینی «الأسیره» اعلام کرد که فردا چهارشنبه آخرین هشدار خود به مسئولان زندان های رژیم صهیونیستی پیش از آغاز «نبرد بزرگ» در زندان ها را برای آنها ارسال می کند.

- به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش فلسطینی الأسیره با صدور بیانیه ای از آخرین هشدار خود به مسئولان زندان های رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این گزارش، این جنبش فلسطینی در بیانیه خود آورده است: ما یک طرح استراتژیک آماده کرده ایم که فردا چهارشنبه آن را در قالب هشدار برای مسئولان زندان های رژیم صهیونیستی ارسال خواهیم کرد.

این جنبش فلسطینی در ادامه بیانیه خود آورده است: این آخرین هشدار ما به رژیم صهیونیستی خواهد بود و پس از آن، نبرد بزرگ در زندان های این رژیم آغاز خواهد شد.

اسامی و هویت های افسران زندان های رژیم صهیونیستی برای اسرا محرز است و آنها به صورت مستقیم توسط اسرا هدف قرار گرفته خواهند شد.

محمد المدهون عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تأکید کرد که آزادی اسرای فلسطینی همچنان در رأس اولویت های مقاومت قرار دارد.

این عضو ارشد حماس تصریح کرد: مقاومت هرگز پشت اسرا به ویژه اسرای عملیات تونل آزادی را خالی نخواهد کرد.

از سوی دیگر، فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تأکید کرد: قهرمانان نبرد تونل آزادی موفق شدند هیبت رژیم صهیونیستی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به رژیم صهیونیستی پیش از آغاز «نبرد بزرگ» در زندان ها

هشدار به رژیم صهیونیستی پیش از آغاز «نبرد بزرگ» در زندان ها