مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-14پزشكي

پیکر دهمین شهید مدافع سلامت فارس تشییع شد


آیین تشییع پیکر دکتر فرح پیرویان کازرونی ، به عنوان دهمین مدافع سلامت استان فارس که جان خود را در مسیر دفاع از سلامت جامعه در برابر بیماری کووید-19، - ایسنا/فارس آیین تشییع پیکر دکتر "فرح پیرویان کازرونی"، به عنوان دهمین مدافع سلامت استان فارس که جان خود را در مسیر دفاع از سلامت جامعه در برابر بیماری کووید-19، فدا کرد، با حضور خانواده، همکاران و شماری از مسئولان، در شیراز برگزار شد.

صبح سه شنبه 23 شهریور، در میان حزن و اندوه و تاثر فراوان کادر درمان، پیکر مرحوم دکتر فرح پیرویان پزشک فوق تخصص قلب اطفال که در پی ابتلا به کروناویروس، جان خود را از دست داد، از بیمارستان نمازی شیراز و با حضور شماری از اعضای خانواده و همکاران آن مرحومه و جمعی از مسئولان، برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه این آیین ضمن بیان تسلیت به واسطه این ضایعه، دکتر پیرویان را از شهدای راه سلامت و از پزشکان متعهد و با اخلاق دانشگاه خواند که سال های حیات خود را صرف خدمت به بیماران کرد.

مهرزاد لطفی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحومه دکتر پیرویان افزود: این چنین افرادی که در راه سلامت جان خود را از دست می دهند، آمرزیده هستند، چرا که زندگی آنان مملو از عشق و خدمت به همنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر دهمین شهید مدافع سلامت فارس تشییع شد

پیکر دهمین شهید مدافع سلامت فارس تشییع شد