مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-14بين الملل

ضرر هنگفت مقاطعه کاران نظامی در افغانستان به پنتاگون


نتایج یک مطالعه جدید نشان داد، پنتاگون از زمان شروع جنگ افغانستان بیش از 14 تریلیون دلار هزینه صرف کرده که بالغ بر نیمی از آن صرف مقاطعه کاران نظامی انتفاعی شده است.

- نتایج یک مطالعه جدید نشان داد، پنتاگون از زمان شروع جنگ افغانستان بیش از 14 تریلیون دلار هزینه صرف کرده که بالغ بر نیمی از آن صرف مقاطعه کاران نظامی انتفاعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هیل، این گزارش منتشر شده از سوی پروژه هزینه های جنگ وابسته به دانشگاه براون و مرکز سیاست بین الملل همچنین مشخص کرده که چطور اتکای زیاد به شرکتهای خصوصی در انجام وظایف زمان جنگ منجر به بروز شکستهای ماموریتی در طولانی ترین جنگ تاریخ آمریکا شده است.

این گزارش بیان داشت: شرکتها اعم از بزرگ و کوچک با اختلاف زیاد بزرگ ترین سودبرندگان جهش هزینه های نظامی در دوره بعد از حملات 11 سپتامبر بوده اند.

هر چند که سودهای برخی از این شرکتها تا حد زیادی مشروع تلقی شده، اما سودهای برخی از آنها در نتیجه فعالیتهای تجاری مفسدانه و مشکوکی که منجر به اتلاف هزینه، تقلب، سوء استفاده، گران فروشی و سودجویی شده، بوده است .

در این گزارش بیان شد، خصوصی کردن برخی فعالیتهای کلیدی نظیر هدایت کاروانهای سوخت یا دادن آموزش و تجهیزات به نیروهای امنیتی افغان می تواند کنترل ارتش آمریکا بر فعالیتهایی که در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر هنگفت مقاطعه کاران نظامی در افغانستان به پنتاگون

ضرر هنگفت مقاطعه کاران نظامی در افغانستان به پنتاگون