مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-14سياسي

اطلاعات درست، اقتصاد کشور را درست می کند


رییس سازمان برنامه و بودجه با حضور در مرکز آمار ایران گفت: روند اقتصادی موجود باید سریع تغییر کند و این تغییرات احتیاج به بصیرت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه، سید مسعود میرکاظمی در جلسه ای که با حضور دکتر جواد حسین زاده رییس مرکز آمار، دکتر افقهی مشاور رییس و رییس حوزه ریاست سازمان برنامه و بودجه و معاونین مرکز آمار برگزار شد گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، آنچه که در گذشته اتفاق افتاده را نمی توانیم ادامه دهیم و لازم است تغییراتی را در حوزه اقتصادی اعمال کنیم بنابراین مسیر جدیدی در حال طراحی است که در واقع برنامه ای مهم برای اقتصاد کشور است.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه در جهت تحقق اهداف عالی که مهمترین آنها رشد اقتصادی است قدم بر می دارد ادامه داد: اگر چرخ اقتصاد به حرکت دربیاید بسیاری از مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

  میرکاظمی با تاکید بر اینکه سطح درآمد خانوار باید افزایش پیدا کند افزود: علیرغم اینکه هزینه های بسیاری در زمینه اقتصادی شده ولی متوسط درآمد، بهرهوری و جذب سرمایه گذاریها در کشور پایین است و لذا برای خروج از این شرایط باید جهت گیریها اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات درست، اقتصاد کشور را درست می کند

اطلاعات درست، اقتصاد کشور را درست می کند