مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-14اقتصادي

باید روی فرهنگ انصاف کار کنیم/چرا کارگر معدن نباید حمام برود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید بر روی فرهنگ انصاف کار کنیم، چرا باید در معدنی که به قول مالکان آن، سالانه 900 میلیارد تومان سود خالص دارد، - ، حجت الله عبدالملکی، در آیین معارفه و تکریم معاونین امور اقتصادی و فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در وزارت مردم، نتیجه و ثمره کار باید به خود مردم برسد.

وی اظهار داشت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، جایی است که همیشه افرادی از سنخ مردم در آن خدمت کرده اند و باید در دست مدیرانی باشد که به مردم، مردم گرایی و مردمداری اعتقاد دارند کما اینکه تا الان نیز اینگونه بوده است.

عبدالملکی افزود: یقیناً تغییر و تحول دولت ها، پنجره هایی را در سیستم های اجرایی ایجاد می کند، در این چهل و دو سال هم هر پیشرفتی که اتفاق افتاده بخشی از آن، محصول همین تحولات بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اگرچه این وزارتخانه، اقتصادی نیز هست اما درصدد هستیم بخش فرهنگی و اجتماعی آن را نیز ارتقا دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از موضوعات رفاهی، مسکن کارگران، بازنشستگان، اشتغال و… در حوزه فعالیت این وزارتخانه قرار می گیرد باید در حوزه فرهنگی نیز اقدامات اساسی انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید روی فرهنگ انصاف کار کنیم/چرا کارگر معدن نباید حمام برود

باید روی فرهنگ انصاف کار کنیم/چرا کارگر معدن نباید حمام برود