مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-14سياسي

درخواست نماینده کهگیلویه و بویراحمد از رییسی برای حل مشکلات ناشی از سیل در تسوج


نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به 40 روز از حادثه اسفبار سیل تسوج در شهرستان چرام می گذرد ولی تاکنون کوچکترین اقدامی برای کاهش آلام و رنج های مردم از سوی مسئولان انجام نشده است.

- نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به 40 روز از حادثه اسفبار سیل تسوج در شهرستان چرام می گذرد ولی تاکنون کوچکترین اقدامی برای کاهش آلام و رنج های مردم از سوی مسئولان انجام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد موحد در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور گفت: نزدیک به 40 روز از حادثه اسفبار سیل تسوج در شهرستان چرام می گذرد که زندگی مردم به تمام معنا نابود و راه های ارتباطی قطع شده و هیچ امکانی برای مردم وجود ندارد.

بر اساس بررسی هایی که مسئولان انجام دادند 700 میلیارد تومان خسارت پیش بینی شده است ولی تاکنون کوچکترین اقدامی برای کاهش آلام و رنج های مردم از سوی مسئولان انجام نشده است.

وی افزود: انتظار است دولت انقلابی، مردمی و اسلامی به فریاد این مردم محروم و مظلوم برسد و مشکلات زندگی آنها را به نحو حداقلی سامان دهد.

نماینده مردم کهگیلویه تاکید کرد: شرایط غیر قابل تحمل است، راه های ارتباطی در محدوده تسوج وجود ندارد و با ارزش ترین آثار میراث فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده کهگیلویه و بویراحمد از رییسی برای حل مشکلات ناشی از سیل در تسوج

درخواست نماینده کهگیلویه و بویراحمد از رییسی برای حل مشکلات ناشی از سیل در تسوج