مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-14پزشكي

حضور جامعه ورزش خوزستان در طرح سراسری اهدای خون


رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان از حضور جامعه ورزش استان در طرح سراسری اهدای خون جامعه ورزش کشور خبر داد و گفت: جامعه ورزش خوزستان در گذشته نیز در چنین مراسماتی حضور خوبی داشته است.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان از حضور جامعه ورزش استان در طرح سراسری اهدای خون جامعه ورزش کشور خبر داد و گفت: جامعه ورزش خوزستان در گذشته نیز در چنین مراسماتی حضور خوبی داشته است.

منصور روزدار در گفت و گو با ایسنا درباره حضور جامعه ورزش استان در طرح سراسری اهدای خون جامعه ورزش کشور در تاریخ 31 شهریورماه، اظهار کرد: اهدای خون اهدای زندگی است و از آن جا که انسان ها دارای گروه های خونی متفاوتی هستند و برخی گروه های خونی نیز کمیاب هستند، کمبود آن گروه خونی ها باعث می شود آن بیمارانی که به گروه خونی مدنظر نیازمند هستند، به واسطه کمبود آن با مخاطرات شدیدی مواجه شوند.

وی بیان کرد: بنابراین وجود خون در بیمارستان ها و بانک های انتقال خون ضروری است اما گاها در شرایطی مثل مواجه با ویروس کرونا، میزان خون دهی از طرف مردم خیر و اهدا کننده خون کمتر شده و همین باعث شده است که در بیمارستان ها مخاطراتی ایجاد شود و گاها بیماران با خطر مواجه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جامعه ورزش خوزستان در طرح سراسری اهدای خون

حضور جامعه ورزش خوزستان در طرح سراسری اهدای خون