مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-14اجتماعي

زاکانی: شهرفروشی خط قرمز مدیریت شهری/ تسهیلاتی برای ساخت و ساز در پایتخت


شهردار جدید تهران با اشاره به اینکه شهرفروشی خط قرمز ما است، گفت: تخفیف در پرداخت عوارض و جایزه خوش حسابی امروز در صحن شورا جهت رفع انقباضات در حوزه ساخت و ساز تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس،  گفت: همه ساله تعدادی از نیروهای شهرداری و زحمتکشان برای خدمت در نجف و کربلا به این شهرها اعزام می شدند و گاهی تعدادشان به 2 هزار نفر هم می رسید.

وی گفت: طبق سهمیه ای که امسال در اختیارمان قرار گرفته شده 300 نفر را برای این مراسم اعزام خواهیم کرد و بنا شد از کسانی که ویژگی های ممتازی دارند از سوی نواحی انتخاب و معرفی شوند و از جنبه تشویقی برای حضور و ارائه خدمت به زائران بهره مند شویم.

شهردار جدید تهران درباره صدور پروانه در شهرداری گفت: تغییراتی که شورای پنجم در بحث عوارض داده بود سبب شد انقباضاتی در حوزه ساخت و ساز شاهد باشیم بر همین اساس دو مسأله را مدنظر قرار دادیم یکی اینکه بین 30 تا 65 درصد تغییرات داده شود و دیگری اینکه تشویق هایی در این راستا در نظر گیریم.

زاکانی گفت: موضوع جایزه خوش حسابی برای کسانی که عوارض شان را نقدا واریز می کنند همواره در طول سال ها مدنظر بوده و امسال نیز تا 60 روز 25 درصد جایزه در نظر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: شهرفروشی خط قرمز مدیریت شهری/ تسهیلاتی برای ساخت و ساز در پایتخت

زاکانی: شهرفروشی خط قرمز مدیریت شهری/ تسهیلاتی برای ساخت و ساز در پایتخت