مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-14اقتصادي

کارآفرینی در شرکت‎ های تعاونی نیازمند مدیریت هوشمندانه است


مدیرعامل یکی از تعاونی های برتر استان ایلام گفت: در شرایط کنونی کارآفرینی در قالب شرکت‎ های تعاونی بسیار مشکل و نیازمند مدیریت هوشمندانه و آینده نگری و کمک مسئولان است.

- صادق کسایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بخش تعاون تنها بخشی است که در آن تصمیم گیری ها مستقل از میزان سرمایه افراد و تنها بر اساس ارزش انسانی و تشریک مساعی و مدیریت خوب استوار است، بنابراین معرفی توانمندی های بخش تعاون و تقویت این بخش از اقتصادکشور به منظور ایجاد اشتغال پایدار، ارتقاء سهم اقتصاد تعاونی در تولید ناخالص ملی و گسترش نقش مؤثر تعاون در سطوح عالی تصمیم گیری اقتصادی کشور و .

بسیار مهم است.

وی افزود: انتخاب و معرفی تعاونی های برتر که با هدف ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن نمونه های موفق تعاونی، توانمندی های بالقوه بخش تعاون را به تصویر می کشد، در راستای اصلاح آگاهی ها و نگرش های عمومی نسبت به بخش تعاون مؤثر واقع شده و با بیان فرصت های موجود در این بخش موجبات تشویق، ترغیب و جلب افراد و گروه های مستعد و علاقمند را فراهم سازد.

این مسئول تعاونی موفق ایلامی در خصوص دلایل انتخاب این تعاونی به عنوان تعاونی برتر تصریح کرد: شرکت تعاونی رزین ماسه در استان ایلام توانست به عنوان یک تعاونی برتر در سطح استان خود را مطرح کند، این تعاونی در دو سال اخیر با ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی در شرکت‎ های تعاونی نیازمند مدیریت هوشمندانه است

کارآفرینی در شرکت‎ های تعاونی نیازمند مدیریت هوشمندانه است