مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-14اقتصادي

پیشنهاد زاکانی: تخفیف 30 درصدی برای پرداخت نقدی عوارض شهری


شهردار تهران درباره مدت زمان در نظر گرفته شده برای این مصوبه گفت: پیشنهاد دو ماهه شدن زمان اجرای این مصوبه از زمانی محاسبه شود که مصوبه لازم الاجرا می شود.

- شهردار تهران درباره مدت زمان در نظر گرفته شده برای این مصوبه گفت: پیشنهاد دو ماهه شدن زمان اجرای این مصوبه از زمانی محاسبه شود که مصوبه لازم الاجرا می شود.

شهردار تهران گفت: پیشنهاد اولیه معاونت شهرسازی تخفیف 25 درصدی برای پرداخت نقدی عوارض صدور پروانه بود اما در شورای معاونین پیشنهاد شد که اگر این تخفیف 30 درصد باشد امکانی فراهم می کند که تشویق و ترغیب برای پرداخت نقدی بیشتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره لایحه تخفیف عوارض صدور پروانه گفت: در چهار سال گذشته در بحث دریافت عوارض صدور پروانه سابقه تخفیف تا 27 درصد نیز وجود داشته است.

وی افزود: پیشنهاد اولیه معاونت شهرسازی ارائه تخفیف 25 درصدی به درخواست کنندگان بود اما در شورای معاونین پیشنهاد شد که اگر این تخفیف به 30 درصد افزایش پیدا کند امکانی فراهم می شود که شهروندان به پرداخت نقدی عوارض خود تشویق و ترغیب شوند.

وی ادامه داد: طبق نظرات اعضای شورا، حتی اگر قرار است پرداخت عوارض دو مرحله ای شود نیز بهتر است همین امروز راجع به آن تصمیم بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد زاکانی: تخفیف 30 درصدی برای پرداخت نقدی عوارض شهری

پیشنهاد زاکانی: تخفیف 30 درصدی برای پرداخت نقدی عوارض شهری