مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-14سياسي

برنامه ویژه ای با محوریت شهید سلیمانی تدارک دیده می شود


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مأموریت اصلی این وزارتخانه را فعالیت با رویکرد فرهنگ شهادت دانست و گفت: برنامه ریزی شده که کار ویژه ای با محوریت حاج قاسم سلیمانی تدارک ببینیم.

- ، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر سه شنبه در ارتباط زنده و تصویری در راستای برگزاری طرح سه شنبه های تکریم با اشاره به اینکه مردم استان کرمان از پیشگامان انقلاب هستند چرا که فعالیت های ارزشمند و انقلابی خود را از قبل از انقلاب آغاز کرده بودند، افزود: نتیجه همین فعالیت های انقلابی مردم کرمان بود که متأسفانه شاهد به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان بود که این حادثه نقش اثرگذاری در پیشبرد انقلاب داشت.

وی ادامه داد: یکی دیگر از رشادت های استان کرمان مربوط می شود به لشکر همیشه پیروز ثارالله که حماسه آفرید و نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشتند و البته حماسه بزرگ تری که به نام استان کرمان رقم خورد، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: برای بنده نیز افتخاری بس بزرگ است که آغاز فعالیت خود را از طریق ارتباط با گلزار شهدا و عرض ادب و احترام به روان پاک و مطهر سید الشهدای مقاومت آغاز می کنم.

اسماعیلی با بیان این مطلب که یاد و خاطره شهید جهانگیر صدقی را که در این محفل از والدین این شهید بزرگوار تکریم می شود، گرامی می داریم، تصریح کرد: شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ویژه ای با محوریت شهید سلیمانی تدارک دیده می شود

برنامه ویژه ای با محوریت شهید سلیمانی تدارک دیده می شود