مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-14حوادث

کشف 600میلیارد ریال فرار مالیاتی در کردستان


فرمانده انتظامی استان از کشف 600 میلیارد ریال فرار مالیاتی با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی استان از کشف 600 میلیارد ریال فرار مالیاتی با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

سردار علی آزادی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با جرم فرار مالیاتی و با اشراف اطلاعاتی دریافتند یک شرکت بازرگانی با توجه به گذشت چندین سال از تأسیس آن، هیچ گونه اظهارنامه به ادارات مرتبط وصول نشده است.

وی افزود: مأموران با بررسی های به عمل آمده دریافتند که شرکتی در سال 1393 در سطح شهرستان سنندج برای انجام فعالیت های اقتصادی از جمله واردات و صادرات، با اخذ کارت بازرگانی تاسیس شده است و با توجه به گذشت چندین سال از تاسیس شرکت از طریق هیئت مدیره مربوطه هیچ گونه اظهارنامه ای جهت اعلام اقدامات تجاری شرکت اعلام نشده است.

سردار آزادی تصریح کرد: در همین راستا تیمی از مأموران پلیس امنیت اقتصادی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با اقدامات تخصصی و پلیسی، سرنخ های مهمی از این پرونده اقتصادی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: مأموران در ادامه تحقیقات به این نتیجه رسیدند افرادی با سوء استفاده از کارت بازرگانی اقدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 600میلیارد ریال فرار مالیاتی در کردستان

کشف 600میلیارد ریال فرار مالیاتی در کردستان