مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-14فرهنگي

وضع بودجه خانه هنرمندان خوب نیست


مدیر عامل خانه هنرمندان ایران با بیان اینکه در سال جاری هنوز هیچ کمکی از طرف وزارت ارشاد و شهرداری تهران به این مجموعه انجام نشده، می گوید: این روند طبیعی است چون در هر دو بخش با تغییر و تحول رو به رو بوده ایم.

- مدیر عامل خانه هنرمندان ایران با بیان اینکه در سال جاری هنوز هیچ کمکی از طرف وزارت ارشاد و شهرداری تهران به این مجموعه انجام نشده، می گوید: این روند طبیعی است چون در هر دو بخش با تغییر و تحول رو به رو بوده ایم.

مجید رجبی معمار در گفتگو با ایسنا ادامه می دهد: وضعیت بودجه خانه هنرمندان امسال هم همچون سال گذشته نامساعد است و از این نظر با تنگناهای بسیاری رو به رو هستیم ولی منتظریم تا مدیران جدید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری مستقر شوند تا بتوانیم مذاکرات جدی تری درباره کمک های مالی به خانه هنرمندان و انجمن های هنری انجام بدهیم.

او با ابراز تاسف از شرایط معیشتی بخش بزرگی از جامعه هنری در دوران دشوار کرونا اضافه می کند: از پیگیری وزیر ارشاد برای کمک به هنرمندان استقبال می کنیم و امیدواریم بزودی کمک هایی به جامعه هنری و دارندگان هنر کارت انجام بشود که ظاهرا مصوبه دولت هم در این زمینه آمده است.

به هر حال همه می دانیم در وضعیت فعلی، شرایط اقتصادی بسیاری از هنرمندان مساعد نیست و مجموعه کمک هایی که سال گذشته انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع بودجه خانه هنرمندان خوب نیست

وضع بودجه خانه هنرمندان خوب نیست