مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-14حوادث

کشف بیش از 300 قلم داروی احتکار شده از منزل کارمند داروخانه در کرمان


در بازرسی از منزل یک کارمند داروخانه در کرمان، قریب به 325 قلم دارو شامل 425 عدد انواع داروهای مختلف که در شرایط غیراستاندارد و در یخچال مواد غذایی نگهداری می شد، - ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در بازرسی از منزل یک کارمند داروخانه در کرمان، قریب به 325 قلم دارو شامل 425 عدد انواع داروهای مختلف که در شرایط غیراستاندارد و در یخچال مواد غذایی نگهداری می شد، کشف شد.

سردار عبدالرضا ناظری پیش از ظهر امروز 23 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه شناسایی توزیع خارج از شبکه و داروی قاچاق که اخیرا با جدیت بیشتر در دستور کار ناجا قرار گرفته، کار در رده های مختلف دنبال می شود و در این راستا پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان یک انبار منزل مسکونی را شناسایی کردند که مقادیر زیادی دارو در ان نگهداری می شد.

وی افزود: در بازرسی از این منزل قریب به 325 قلم دارو شامل 425 عدد انواع داروهای مختلف که در شرایط غیراستاندارد و در یخچال مواد غذایی نگهداری می شد، کشف شد.

ناظری با اشاره به اینکه در نگهداری این داروها ضوابط رعایت نشده، تصریح کرد: فردی که داروها از منزل وی کشف شده، کارمند داروخانه بوده و در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 300 قلم داروی احتکار شده از منزل کارمند داروخانه در کرمان

کشف بیش از 300 قلم داروی احتکار شده از منزل کارمند داروخانه در کرمان