مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-14سياسي

تبدیل بافت تاریخی یزد به محل اسکان اتباع در اثر برنامه ریزی نادرست


دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که زمینه اسکان بیشتر شهروندان یزدی در بافت تاریخی فراهم شود، گفت: برنامه ریزی های نادرست بافت تاریخی را به محل اسکان اتباع تبدیل می کند.

- ایسنا/یزد دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که زمینه اسکان بیشتر شهروندان یزدی در بافت تاریخی فراهم شود، گفت: برنامه ریزی های نادرست بافت تاریخی را به محل اسکان اتباع تبدیل می کند.

محمدصالح جوکار در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن مرمت استان یزد اظهار کرد: وقتی بحث از شهر جهانی می شود به معنای آن است که تعاریف و شاخصه هایی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که وقتی یزد به عنوان شهرجهانی معرفی می شود یقیناً باید یک سری استانداردها و چهارچوب هایی را رعایت کنیم، ادامه داد: تعاریف، مولفه ها و شاخص های شهر جهانی را باید تدوین کرده و اگر می خواهیم موفق باشیم در تمام زمینه ها مرتبط با این شاخصه ها حرکت کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد خاطرنشان کرد: این که صرفاً شهر جهانی روی زبان ما باشد و تنها از آن حرف بزنیم، هیچ کاری از پیش نمی بریم و قطعاً برای پیشرفت و توسعه یزد هم تاثیری ندارد؛ در این زمینه لازم است بررسی لازم صورت گرفته و دستگاه های مرتبط از جمله شهرداری، میراث و سازمان های مردم نهاد و انجمن ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل بافت تاریخی یزد به محل اسکان اتباع در اثر برنامه ریزی نادرست

تبدیل بافت تاریخی یزد به محل اسکان اتباع در اثر برنامه ریزی نادرست