مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-14حوادث

کلاهبرداری با عنوان جعلی در شبکه اجتماعی واتس آپ از شرکتی فعال


بندرعباس _ رییس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی شخصی که با جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری از یک شرکت فعال دراستان هرمزگان کرده بود، خبر داد.

- ، اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان و مطرح نمودن شکایتی مبنی بر اینکه فردی در شبکه اجتماعی واتس آپ با معرفی خود به نام اقوام رییس شرکت و جلب اعتماد وی اقدام به کلاهبرداری کرده و پس از آن پاسخگوی پیام های ارسالی نیست، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: برابر مستندات ارائه شده توسط شاکی و بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم یکی از کارکنان شرکت بوده که در ماه های گذشته به دلیل اختلاف با رییس شرکت اخراج شده است.

رییس پلیس فتا هرمزگان بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، عامل ارسال پیام در واتس آپ را با هویتی معلوم شناسایی کردند، متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه کلیه مستندات جهت سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات اولیه منکر بزه ارتکابی شد، ولی پس از مواجهه شدن با مستندات و مدارک موجود، ضمن اعتراف به جرم خود اعلام داشت با توجه به اینکه قبلاً درشرکت شاکی مشغول کار بوده است و با معرفی خود به عنوان یکی مشتریان قدیمی شرکت اقدام به کلاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با عنوان جعلی در شبکه اجتماعی واتس آپ از شرکتی فعال

کلاهبرداری با عنوان جعلی در شبکه اجتماعی واتس آپ از شرکتی فعال