مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-14اقتصادي

فعالیت فروشگاه های زنجیره ای «مینو مارت» آغاز شد


گروه صنعتی مینو پس از تکمیل زنجیره تأمین مواد اولیه و خریداری کارخانجات متعدد اقدام به تأسیس و راه اندازی سلسله فروشگاه های زنجیره ای با نام «مینو مارت» کرد.

- ، گروه صنعتی مینو پس از تکمیل زنجیره تأمین مواد اولیه و خریداری کارخانجات متعدد تولید روغن، کنسرو و کمپوت، قند و شکر، آب و دیگر محصولات مصرف خانوار اقدام به تأسیس و راه اندازی سلسله فروشگاه های زنجیره ای با نام مینو مارت کرد.

بر پایه این گزارش، گروه صنعتی مینو با وجود داشتن بزرگ ترین شبکه پخش مویرگی در کشور تصمیم گرفته است که زنجیره پخش را گسترش دهد و به گفته مدیران این گروه صنعتی تا سال 1403 قرار است دوهزار فروشگاه زنجیره ای را راه اندازی کنند.

بر همین اساس روز گذشته با حضور دکتر علیرضا عباسیان فر مدیرعامل گروه صنعتی مینو، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران عامل 21 شرکت گروه صنعتی مینو نخستین شعبه از فروشگاه زنجیره ای مینو مارت در بلوار مرزداران افتتاح شد.

در این مراسم مهندس حاج محمد مدیرعامل شرکت های فروشگاه های زنجیره ای مینو مارت، با اشاره به افتتاح 200 شعبه جدید مینو مارت تا پایان سال جاری، ابراز امیدواری کرد بر اساس هدف گذاری انجام شده این میزان تا سال 1403 به دو هزار فروشگاه افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت فروشگاه های زنجیره ای «مینو مارت» آغاز شد

فعالیت فروشگاه های زنجیره ای «مینو مارت» آغاز شد