مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-14اقتصادي

تنها 10 درصد مجتمع های گردشگری سپیدان دارای مجوز است


فرماندار سپیدان با بیان اینکه تنها 10 درصد از مجموع 360 مجتمع فعال گردشگری در این شهرستان دارای مجوز است، گفت: سنگ اندازی ها موجب شده تا این مجتمع ها نتوانند مجوز بگیرند و ساماندهی نشدن آنها سبب از دست رفتن بخش اعظمی از درآمدها شده است.

- ایسنا/فارس فرماندار سپیدان با بیان اینکه تنها 10 درصد از مجموع 360 مجتمع فعال گردشگری در این شهرستان دارای مجوز است، گفت: سنگ اندازی ها موجب شده تا این مجتمع ها نتوانند مجوز بگیرند و ساماندهی نشدن آنها سبب از دست رفتن بخش اعظمی از درآمدها شده است.

حسن همتی سه شنبه 23 شهریور در جمع خبرنگاران بیان کرد: اگرچه شهرستان سپیدان از بعد گردشگری، اقتصادی و کشاورزی حرف های زیادی برای گفتن دارد اما ارزیابی ما طی شش هفت سال گذشته این بوده که زیرساخت خوب و برنامه بلند مدت و کوتاه مدت برای شهرستان لحاظ نشده است.

زیرساخت های پذیرش گردشگر مناسب نیست او با اشاره به اینکه اقدمات شاخصی در بعد گردشگری انجام نشده و حتی در نوع سرویس دهی از بابت غذا و امکانات هم هیچ برنامه مدونی وجود ندارد، ادامه داد: هر هفته بین 200 تا 400 هزار گردشگر وارد این شهرستان می شوند اما واقعیت این است که زیر ساخت خوبی برای پذیرش مسافر و گردشگر نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 10 درصد مجتمع های گردشگری سپیدان دارای مجوز است

تنها 10 درصد مجتمع های گردشگری سپیدان دارای مجوز است