مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-14فرهنگي

پایان عطش در قشم


مدیر امور فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تدوین فیلم کوتاه عطش در قشم به مناسبت روز ملی سینما خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قشم، حامد بی آزار با اشاره به محتوای محیط زیستی این فیلم 60 ثانیه ای، عنوان داشت: این فیلم روایتگر موضوع آب در جزیره قشم و اهمیت آن برای انسان ها و سایر موجودات زنده است.

وی ادامه داد: تهیه کننده، کارگردان و تصویربردار این اثر، اصغر بشارتی فیلمساز نام آشنای استان هرمزگان است که در زمینه ساخت فیلم های زیست محیطی با محوریت معرفی جاذبه های گردشگری جزیره قشم سابقه درخشانی دارد.

به گفته بی آزار، مراحل ساخت این فیلم در ژئوسایت تنگه چاهکوه به انجام رسیده که تدوین آن توسط منصور وحدانی و طراحی پوستر نیز برعهده یونس دهقانی بوده است.

 مدیر امور فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم، استفاده از ظرفیت های موجود در جزیره را برای ساخت این اثر، یکی از نقاط قوت کارهای اصغر بشارتی دانست و گفت: توجه به توانایی های موجود و کمک به ساخت نیروهای کارآمد و استفاده از سرمایه های انسانی قشم در پروژه های فرهنگی و هنری، به کشف استعدادهای کمتر شناخته شده در این منطقه کمک شایانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عطش در قشم

پایان عطش در قشم