مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-14سياسي

برنامه ریزی های نادرست بافت تاریخی را به محل اسکان اتباع تبدیل می کند


دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زمینه اسکان بیشتر شهروندان یزدی در بافت تاریخی فراهم شود گفت: برنامه ریزی های نادرست بافت تاریخی را به محل اسکان اتباع تبدیل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن مرمت استان یزد اظهار داشت: وقتی بحث از شهرجهانی می شود به معنای آن است که تعاریف و شاخصه هایی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه وقتی یزد به عنوان شهرجهانی معرفی می شود یقینا باید یک سری استانداردها و چهارچوب هایی را رعایت کنیم ادامه داد: تعاریف، مولفه ها و شاخص های شهر جهانی را باید تدوین کرده و اگر می خواهیم موفق باشیم در تمام زمینه ها مرتبط با این شاخصه ها حرکت کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد خاطرنشان کرد: اینکه صرفا شهر جهانی روی زبان ما باشد و تنها از آن حرف بزنیم هیچ کاری از پیش نمی بریم و قطعا برای پیشرفت و توسعه یزد هم تاثیری ندارد؛ در این زمینه لازم است بررسی لازم صورت گرفته و دستگاه های مرتبط از جمله شهرداری، میراث و سازمان های مردم نهاد و انجمن ها برنامه ریزی برای این منظور انجام دهند.

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ارتباط با اقداماتی که باید در زمینه شهر جهانی انجام شود، قرار نیست از تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی های نادرست بافت تاریخی را به محل اسکان اتباع تبدیل می کند

برنامه ریزی های نادرست بافت تاریخی را به محل اسکان اتباع تبدیل می کند