مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-14فناوري

اتصال 700خانوار استان ایلام به شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از اتصال 700 خانوار این استان به شبکه ملی اطلاعات خبرداد.

- مهندس عباس بیرامی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: 8 روستای شهرستانهای ملگشاهی،آبدانان و دهلران با جمعیتی بالغ بر سه هزار نفربه شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی با بیان اینکه برای اتصال این روستاها 4سایت تلفن همراه ارتقاء تکنولوژی انجام شده است ، تصریح کرد: روستاهای شهرک وحدت و عین خوش دهلران ، میان تنگ ملگشاهی،آبطاف علیا،آبطاف سفلی ، تپه حمام علیا،تپه حمام سفلی،تپه حمام وسطی آبدانان به اینترنت پرسرعت مجهز و اعتبارات این طرح ها از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات تأمین شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام با اشاره به برنامه وزارت ارتباطات برای اتصال روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات ، گفت: تاکنون اتصال 90درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات پایان یافته و پوشش96 درصدی جمعیت استان محقق شده است.

بیرامی تصریح کرد: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون بیش از 11 هزار و 600 خانوار روستایی استان با جمعیت بیش از 43 هزار نفر از محل جذب اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین همکاری شرکت مخابرات در برگردان شبکه همراه استان به شبکه ملی اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 700خانوار استان ایلام به شبکه ملی اطلاعات

اتصال 700خانوار استان ایلام به شبکه ملی اطلاعات