مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-14اقتصادي

تولید و جمع آوری روزانه 4 تن زباله در باشت


روزانه به طور متوسط 4 تن زباله در این شهرستان تولید و جمع آوری می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سید یعقوب سادات درحاشیه بازدید از جایگاه دفن زباله و بررسی چگونگی آن با هدف نظارت بر حقوق عامه مردم و جلوگیری از تهدید علیه بهداشت عمومی اظهار کرد: با حفر ترانشه های متناسب با حجم زباله تولیدی و حصارکشی محل می توان از آلودگی محیط، تجمع حشرات و شیوع بسیاری از بیماری های عفونی منتقله از طریق حیوانات موذی و سگ های ولگرد و پرندگان در محل مراکز دفن وجود دارند جلوگیری به عمل آورد و می توان گام مفیدی در راستای حفظ سلامت شهروندان برداشت.

                                             وی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده در کارگروه پسماند و بهداشت باشت، شهرداری اقدام هایی را در راستای محل جهت دفن زباله های شهرستان انجام داده که  امید واریم به زودی شاهد ساماندهی بهتری باشیم.

   شهردار باشت نیز تصریح کرد: به طور متوسط روزانه 4 تن زباله در سطح شهرستان تولید و جمع آوری می شود که مکان مناسب برای دفن این میزان زباله تولید شده همواره از دغدغه های این شهرداری بوده است.

  لطف اله موسوی بیان کرد: در پی درخواست برخی از شهروندان به شهرداری باشت مبنی بر وضعیت نامطلوب دفن زباله در جایگاه دفن زباله این شهر، شهرداری یکدستگاه لودر را در این محل مسقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و جمع آوری روزانه 4 تن زباله در باشت

تولید و جمع آوری روزانه 4 تن زباله در باشت